tirsdag 12. april 2016

Japan Dag 4

Jeg viste egentlig ikke va jeg skule gjøre i dag så jeg bare gikk runt i Japan. jeg tenker og dra til et aent land om noen dager dere kan komentere vilket land der vil jag skal dra til. jeg gikk på en resturang for å spise frokost der bestilte jeg nudler. Jeg kan ikke si va resturangen het for jeg kan fortsat ikke lese japansk. Jeg bestemte meg for og ta t-banen til hotele og det angrer jeg veldig på. da t-banen stopet i nerheten av hotele var det så trankt at jeg ikke kom ut. Jeg kom ut på neste stop og jeg bestemte meg for at jeg aldri skule da T-bane igjen.

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Heisann. Her tror jeg det er noen som er litt på viddene. Hong Kong er jo ikke i Japan �� Men lages det ikke mange biler i Japan? Kanskje det hadde vært spennende å dra på en bil- eller motorsykkelfabrikk? Og visste du at det ble sluppet to atombomber i Japan i 1945, etter at 2. verdenskrig var slutt?
    Du må dra på sumobrytekamp ���� Og på denne tiden blomstrer kirsebærtrærne, det er ganske fint å se på ��

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har det gøy i Japan! Men kjipt det med T-banen.

    SvarSlett
  4. Chile er sikkert morsomt å besøke!!

    SvarSlett